Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 10:24:57 +0300

Tere!

Otepää Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18404 
aadressile Valga maakond, Otepää vald, Nüpli küla, Tehvandi 2 
(Laskesuusastaadioni ja rolleriraja laiendus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustööd riigitee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27088066>  (menetlus nr: 
442068), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Otepää Vallavalitsus) või menetleja (KALEV KEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister